Wyniki wyszukiwania
-
Aktywnie wspieramy spotkania branżowe
Rozpoczął się sezon konferencji poświęconych relacjom w biznesie, systemom informatycznym i innym narzędziom, które pomagają zdobywać oraz utrzymywać klientów. Są to wydarzenia, podczas których osoby z*ainteresowane lub zdecydowane na wdrożenie systemów teleinformatycznych mogą zasięgnąć porad ekspertów*, wysłuchać konkretnych propozycji i rozwiać wszelkie wątpliwości odnośnie planowanej inwestycji. -
Strona www
*Integracja z dowolnym formularzem www* -
Poczta elektroniczna
*Integracja z dowolnym klientem pocztowym* -
Agencja Pracy Tymczasowej Timework
Od kilku lat nasze działania usprawnia systemowo firma more7 Polska Sp. z o.o. i działający w naszej firmie system CRM7. Dzięki rozbudowanym funkcjonalnościom aplikacji jakość obsługi Klienta oraz świadczonych przez nas usług znacząco wzrosła, a przepływ informacji wewnątrz firmy przebiega szybciej i bez zakłóceń.Ergonomia i zwiększona użyteczność CRM7 Pro umożliwiają nam szybsze osiągnięcie celu, jakim jest efektywna obsługa Klientów i zaspokojenie ich indywidualnych potrzeb. -
more7 Polska wykłada na UE Poznań
wykłady i prelekcje prowadzone przez more7 Polska na polskich uczelniach i imprezach branżowych[sitetree_link id=142]*Zobacz pozostałe wydarzenia*[sitetree_link id=6] -
Raben Polska
Od 2002 roku Grupa Raben korzysta z usług realizowanych przez more7 Polska Sp. z o.o. w obszarze rozwiązań sytemu Zarządzania Relacjami z Klientem CRM7 . -
JMK Sp. z o.o.
Uprzejmie informujemy, że spółka more7 Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu wykonuje na rzecz firmy JMK Sp. z o.o. z siedzibą w Wolsztynie usługi w zakresie *doradztwa i wdrożenia dedykowanego systemu* CRM7 z funkcjami mobilnego handlowca. -
Czy moja firma potrzebuje systemu CRM7?
Druga sytuacja występuje, gdy firma o ugruntowanej pozycji wprowadza koncepcję rozwoju i zwiększenia obrotów poprzez efektywną sprzedaż. Tutaj bez dwóch zdań CRM, w ujęciu analitycznym, jest wręcz konieczny. -
Jakie korzyści może przynieść CRM7?
Ponadto CRM7 umożliwia segmentację klientów, asortymentu, branż i regionów pod względem rentowności i obrotu – czyli kryteriów zysku i płynności- z wykorzystaniem wbudowanych narzędzi analitycznych. Klienci dzieleni są na grupy, z którymi wiązane są poszczególne oferty i sposoby postępowania, a także cele i oczekiwania. Mechanizm badań marketingowych i ankietowania pozwala na uzyskanie wiedzy dotyczącej schematów działania czy sezonowości kontaktów. To z kolei prowadzi do możliwości przewidywania zachowania się klientów w przyszłości i umożliwia przygotowanie odpowiednich scenariuszy postępowania firmy. -
Ile kosztuje CRM7?
Inne podmioty potrzebują bardziej indywidualnego podejścia i skonstruowania systemu dopasowanego konkretnie do specyfiki ich działalności. Im więcej nietypowych potrzeb firmy, tym wdrożenie jest dłuższe i bardziej kosztowne.
<< poprzednia 7 8 9 10 11 12 13 14 15 następna >>