CRM7

Integracja danych o Kliencie
w jednym systemie

Wyniki wyszukiwania

  • Aktywnie wspieramy spotkania branżowe

    Rozpoczął się sezon konferencji poświęconych relacjom w biznesie, systemom informatycznym i innym narzędziom, które pomagają zdobywać oraz utrzymywać klientów. Są to wydarzenia, podczas których osoby z*ainteresowane lub zdecydowane na wdrożenie systemów teleinformatycznych mogą zasięgnąć porad ekspertów*, wysłuchać konkretnych propozycji i rozwiać wszelkie wątpliwości odnośnie planowanej inwestycji.

    czytaj więcej »

  • Strona www

    *Integracja z dowolnym formularzem www*

    czytaj więcej »

  • Poczta elektroniczna

    *Integracja z dowolnym klientem pocztowym*

    czytaj więcej »

  • Agencja Pracy Tymczasowej Timework

    Od kilku lat nasze działania usprawnia systemowo firma more7 Polska Sp. z o.o. i działający w naszej firmie system CRM7. Dzięki rozbudowanym funkcjonalnościom aplikacji jakość obsługi Klienta oraz świadczonych przez nas usług znacząco wzrosła, a przepływ informacji wewnątrz firmy przebiega szybciej i bez zakłóceń.Ergonomia i zwiększona użyteczność CRM7 Pro umożliwiają nam szybsze osiągnięcie celu, jakim jest efektywna obsługa Klientów i zaspokojenie ich indywidualnych potrzeb.

    czytaj więcej »

  • more7 Polska wykłada na UE Poznań

    wykłady i prelekcje prowadzone przez more7 Polska na polskich uczelniach i imprezach branżowych[sitetree_link id=142]*Zobacz pozostałe wydarzenia*[sitetree_link id=6]

    czytaj więcej »

  • Raben Polska

    Od 2002 roku Grupa Raben korzysta z usług realizowanych przez more7 Polska Sp. z o.o. w obszarze rozwiązań sytemu Zarządzania Relacjami z Klientem CRM7 .

    czytaj więcej »

  • JMK Sp. z o.o.

    Uprzejmie informujemy, że spółka more7 Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu wykonuje na rzecz firmy JMK Sp. z o.o. z siedzibą w Wolsztynie usługi w zakresie *doradztwa i wdrożenia dedykowanego systemu* CRM7 z funkcjami mobilnego handlowca.

    czytaj więcej »

  • Czy moja firma potrzebuje systemu CRM7?

    Druga sytuacja występuje, gdy firma o ugruntowanej pozycji wprowadza koncepcję rozwoju i zwiększenia obrotów poprzez efektywną sprzedaż. Tutaj bez dwóch zdań CRM, w ujęciu analitycznym, jest wręcz konieczny.

    czytaj więcej »

  • Jakie korzyści może przynieść CRM7?

    Ponadto CRM7 umożliwia segmentację klientów, asortymentu, branż i regionów pod względem rentowności i obrotu – czyli kryteriów zysku i płynności- z wykorzystaniem wbudowanych narzędzi analitycznych. Klienci dzieleni są na grupy, z którymi wiązane są poszczególne oferty i sposoby postępowania, a także cele i oczekiwania. Mechanizm badań marketingowych i ankietowania pozwala na uzyskanie wiedzy dotyczącej schematów działania czy sezonowości kontaktów. To z kolei prowadzi do możliwości przewidywania zachowania się klientów w przyszłości i umożliwia przygotowanie odpowiednich scenariuszy postępowania firmy.

    czytaj więcej »

  • Ile kosztuje CRM7?

    Inne podmioty potrzebują bardziej indywidualnego podejścia i skonstruowania systemu dopasowanego konkretnie do specyfiki ich działalności. Im więcej nietypowych potrzeb firmy, tym wdrożenie jest dłuższe i bardziej kosztowne.

    czytaj więcej »

 

<< poprzednia     7 8 9 10 11 12 13 14 15     następna >>

 
 
Zobacz więcej

Nasi klienci

 

Wyślij zapytanie

 

Konfigurator CRM

LUB WYBIERZ SAMODZIELNIE
FUNKCJONALNOŚCI CRM

Skonfiguruj CRM

Dołącz do grona naszych Klientów: