CRM7

Integracja danych o Kliencie
w jednym systemie

Wyniki wyszukiwania

  • Muzyczna

    Rynek muzyczny oferuje szeroki zakres produktów. Wraz z rozwojem firm produkcyjnych, serwisowanych, a także agencji koncertowych, wzrosło zapotrzebowanie na oprogramowania, które mogą wspomóc zarządzanie przedsiębiorstwem.

    czytaj więcej »

  • Kurier

    Firmy kurierskie obsługują dziennie setki tysięcy klientów. Zarządzanie dużą flotą pojazdów oraz placówkami położonymi w różnych regionach geograficznych wymaga niezawodnego systemu, łączącego wiele procesów.

    czytaj więcej »

  • Call Center

    Obsługa masowych kontaktów z klientami wymaga współpracy wielu systemów informatycznych. Dzięki pełnej integracji z zewnętrznym oprogramowaniem, CRM7 jest idealnym narzędziem do zwiększenia wydajności Call Center.

    czytaj więcej »

  • Transport publiczny

    Niezawodna komunikacja jest kluczem do sukcesu w branży transportu publicznego. Zarządzanie sporym zasobem pracowników, środków transportu, a także rozkładem jazdy jest niemożliwe bez pomocy w postaci nowoczesnego oprogramowania. Dedykowany system CRM7 dla transportu zbiorowego to idealne rozwiązanie, które wspiera wszelkie procesy zachodzące w przedsiębiorstwie.

    czytaj więcej »

  • Zakłady komunalne

    Zakłady oczyszczania miasta są nieodłącznym elementem funkcjonowania aglomeracji. Muszą być sprawnie administrowane -  zarówno, jeśli chodzi o obieg dokumentacji, jak i zarządzanie flotą pojazdów komunalnych. Dedykowany system dla zakładów komunalnych jest idealnym rozwiązaniem na koordynowanie prac tego rodzaju przedsiębiorstwa.

    czytaj więcej »

  • Ile stanowisk

    Zaleca się wdrożenie systemu dla pracowników, którzy są odpowiedzialni za funkcjonowanie konkretnego działu oraz osobom, które pracują z klientem. Pracownicy, którzy odpowiadają za komunikację w firmie także powinni mieć dostęp do systemowej bazy danych. W ten sposób przepływ informacji oraz dokumentacji zostanie usprawniony.

    czytaj więcej »

  • Sklep internetowy

    Handel elektroniczny zyskał sobie dużą popularność z uwagi na wygodę kupowania. Jednakże zarządzanie sklepem internetowym jest tak samo wymagająca pracą, jak w przypadku tradycyjnych punktów sprzedaży. System informatyczny, który da możliwość koordynowania wieloma czynnościami z poziomu przeglądarki internetowej, pozwoli usprawnić kontakt z klientem oraz zautomatyzuje wiele czynności.

    czytaj więcej »

  • Case study Call Center

    Profil działalności firmy

    czytaj więcej »

  • Nowoczesny marketing z CRM7

    Marketing internetowy to chleb powszedni dla wielu firm. Jednak bywa, że - mimo stosowania różnych technik prezentacji produktu czy usługi - promocja nie wypada najlepiej. Wspierając się modułem raportowym oraz segmentami pomocniczymi w systemie CRM7, dział marketingowy będzie w stanie przeprowadzić bardziej efektywną kampanię.

    czytaj więcej »

  • Częste błędy w newsletterach

    Tytuł

    czytaj więcej »

 

<< poprzednia     21 22 23 24 25 26 27 28 29     następna >>

 
 
Zobacz więcej

Nasi klienci

 

Wyślij zapytanie

 

Konfigurator CRM

LUB WYBIERZ SAMODZIELNIE
FUNKCJONALNOŚCI CRM

Skonfiguruj CRM

Dołącz do grona naszych Klientów: