Wyniki wyszukiwania
-
Muzyczna
Rynek muzyczny oferuje szeroki zakres produktów. Wraz z rozwojem firm produkcyjnych, serwisowanych, a także agencji koncertowych, wzrosło zapotrzebowanie na oprogramowania, które mogą wspomóc zarządzanie przedsiębiorstwem. -
Kurier
Firmy kurierskie obsługują dziennie setki tysięcy klientów. Zarządzanie dużą flotą pojazdów oraz placówkami położonymi w różnych regionach geograficznych wymaga niezawodnego systemu, łączącego wiele procesów. -
Call Center
Obsługa masowych kontaktów z klientami wymaga współpracy wielu systemów informatycznych. Dzięki pełnej integracji z zewnętrznym oprogramowaniem, CRM7 jest idealnym narzędziem do zwiększenia wydajności Call Center. -
Transport publiczny
Niezawodna komunikacja jest kluczem do sukcesu w branży transportu publicznego. Zarządzanie sporym zasobem pracowników, środków transportu, a także rozkładem jazdy jest niemożliwe bez pomocy w postaci nowoczesnego oprogramowania. Dedykowany system CRM7 dla transportu zbiorowego to idealne rozwiązanie, które wspiera wszelkie procesy zachodzące w przedsiębiorstwie. -
Zakłady komunalne
Zakłady oczyszczania miasta są nieodłącznym elementem funkcjonowania aglomeracji. Muszą być sprawnie administrowane - zarówno, jeśli chodzi o obieg dokumentacji, jak i zarządzanie flotą pojazdów komunalnych. Dedykowany system dla zakładów komunalnych jest idealnym rozwiązaniem na koordynowanie prac tego rodzaju przedsiębiorstwa. -
Ile stanowisk
Zaleca się wdrożenie systemu dla pracowników, którzy są odpowiedzialni za funkcjonowanie konkretnego działu oraz osobom, które pracują z klientem. Pracownicy, którzy odpowiadają za komunikację w firmie także powinni mieć dostęp do systemowej bazy danych. W ten sposób przepływ informacji oraz dokumentacji zostanie usprawniony. -
Sklep internetowy
Handel elektroniczny zyskał sobie dużą popularność z uwagi na wygodę kupowania. Jednakże zarządzanie sklepem internetowym jest tak samo wymagająca pracą, jak w przypadku tradycyjnych punktów sprzedaży. System informatyczny, który da możliwość koordynowania wieloma czynnościami z poziomu przeglądarki internetowej, pozwoli usprawnić kontakt z klientem oraz zautomatyzuje wiele czynności. -
Case study Call Center
Profil działalności firmy -
Nowoczesny marketing z CRM7
Marketing internetowy to chleb powszedni dla wielu firm. Jednak bywa, że - mimo stosowania różnych technik prezentacji produktu czy usługi - promocja nie wypada najlepiej. Wspierając się modułem raportowym oraz segmentami pomocniczymi w systemie CRM7, dział marketingowy będzie w stanie przeprowadzić bardziej efektywną kampanię. -
Częste błędy w newsletterach
Tytuł
<< poprzednia 21 22 23 24 25 26 27 28 29 następna >>