CRM7

Integracja danych o Kliencie
w jednym systemie

Wyniki wyszukiwania

  • Rodzaje systemów CRM

    1. Interaktywny – system ten zajmuje się działem obsługi klienta i zarządza relacjami z nimi. Jest to narzędzie służące do ujednolicenia obsługi w możliwie jak najlepszym kierunku. Ttym samym uniezależnia ją od rodzaju strumienia kontaktu.  System jest również nazywany CRM komunikacji – Contact Center;   2. Operacyjny* *–  ten rodzaj systemu odpowiada za gromadzenie i udostępnianie wszelkich informacji oraz danych na temat klientów i produktów;   3. Analityczny – ten CRM  jest odpowiedzialny za analizowanie zachowań klientów, a także za procesy analityczne takie,  jak np. raporty z poszczególnych działań. System analizuje szerokie dane, dając podstawy do planowania przyszłych inwestycji przedsiębiorstwa i podejmowania decyzji kluczowych dla jego działalności;

    czytaj więcej »

  • Blog

    czytaj więcej »

  • Wielojęzykowość systemu

    Aby ułatwić pracę z systemem, opracowaliśmy wersje językowe, o które najczęściej pytali nasi klienci. Poza ojczystym językiem dostępne są również:

    czytaj więcej »

  • Segmentacja klientów

    Przykład W bazie danych znajdują się setki rekordów z danymi odbiorców i stale napływają nowe. W systemie CRM7 można podzielić te informacje na grupy np. aktualni klienci, nowi klienci, potencjalni klienci czy klienci vip. Mając posegmentowane rekordy z danymi, możemy podejmować  działania mające na celu promocję naszej usługi lub pozyskanie kolejnych klientów, ponieważ mamy jasną sytuację do jakich odbiorców powinniśmy kierować ofertę.

    czytaj więcej »

  • E-mail marketing

    Moduł marketingowy systemu CRM7 pozwala na prowadzenie e-mail marketingu docelowego poprzez narzędzie korespondencji seryjnej. Dzięki systemowi raportów istniej możliwość dokładnego analizowania przebiegu akcji marketingowej, co daje podstawy do planowania kolejnych kampanii.

    czytaj więcej »

  • Negatywne nastawienie do CRM

    1. Wśród pracowników wciąż panuje przekonanie, iż system CRM jest narzędziem pomocnym przede wszystkim kadrze zarządzającej, mającym na celu śledzenia  obowiązków wykonywanych przez etatowców.

    czytaj więcej »

  • Branża gastronomiczna

    Koordynowanie siecią lokali gastronomicznych wymaga zinformatyzowanego systemu, który pozwoli na zdalną kontrolę zachodzących procesów, niezależnie od położenia geograficznego. Takim systemem jest CRM7.

    czytaj więcej »

  • Branża sanitarna

    Dopasowana oferta oraz wysokiej jakości obsługa klienta zapewniają firmie silną pozycję na rynku oraz wiarygodność. Dedykowany system CRM7 dla branży sanitarnej wspiera kompleksowe zarządzanie relacjami z klientem, a także pozwala na monitorowanie procesów zachodzących w przedsiębiorstwie.

    czytaj więcej »

  • Branża technologiczna

    Stały rozwój firm branży technologicznej oraz wdrażanie nowych produktów w dużej mierze zależy od obranej strategii zarządzania przedsiębiorstwem. Samo zatrudnienie najlepszych inżynierów oraz wspieranie się wysokiej jakości marketingiem nie da gwarancji sukcesu. W koordynowaniu pracy i kontroli finansowej spółki pomoże skorzystanie z CRM7 - zaawansowanego produktu technlogicznego, również z  branży IT.

    czytaj więcej »

  • Branża hotelarska

    Nieskuteczna strategia marketingowa może przełożyć się na niewielką liczbę pozyskanych klientów - nawet, gdy oferta jest bardzo konkurencyjna. Przygotowanie dobrej usługi,  hotelarskiej i skierowanie jej do właściwego odbiorcy wymaga dużego nakładu pracy oraz odpowiednich narzędzi.

    czytaj więcej »

 

<< poprzednia     22 23 24 25 26 27 28 29 30     następna >>

 
 
Zobacz więcej

Nasi klienci

 

Wyślij zapytanie

 

Konfigurator CRM

LUB WYBIERZ SAMODZIELNIE
FUNKCJONALNOŚCI CRM

Skonfiguruj CRM

Dołącz do grona naszych Klientów: