Wyniki wyszukiwania
-
Rodzaje systemów CRM
1. Interaktywny – system ten zajmuje się działem obsługi klienta i zarządza relacjami z nimi. Jest to narzędzie służące do ujednolicenia obsługi w możliwie jak najlepszym kierunku. Ttym samym uniezależnia ją od rodzaju strumienia kontaktu. System jest również nazywany CRM komunikacji – Contact Center; 2. Operacyjny* *– ten rodzaj systemu odpowiada za gromadzenie i udostępnianie wszelkich informacji oraz danych na temat klientów i produktów; 3. Analityczny – ten CRM jest odpowiedzialny za analizowanie zachowań klientów, a także za procesy analityczne takie, jak np. raporty z poszczególnych działań. System analizuje szerokie dane, dając podstawy do planowania przyszłych inwestycji przedsiębiorstwa i podejmowania decyzji kluczowych dla jego działalności; -
Blog
-
Wielojęzykowość systemu
Aby ułatwić pracę z systemem, opracowaliśmy wersje językowe, o które najczęściej pytali nasi klienci. Poza ojczystym językiem dostępne są również: -
Segmentacja klientów
Przykład W bazie danych znajdują się setki rekordów z danymi odbiorców i stale napływają nowe. W systemie CRM7 można podzielić te informacje na grupy np. aktualni klienci, nowi klienci, potencjalni klienci czy klienci vip. Mając posegmentowane rekordy z danymi, możemy podejmować działania mające na celu promocję naszej usługi lub pozyskanie kolejnych klientów, ponieważ mamy jasną sytuację do jakich odbiorców powinniśmy kierować ofertę. -
E-mail marketing
Moduł marketingowy systemu CRM7 pozwala na prowadzenie e-mail marketingu docelowego poprzez narzędzie korespondencji seryjnej. Dzięki systemowi raportów istniej możliwość dokładnego analizowania przebiegu akcji marketingowej, co daje podstawy do planowania kolejnych kampanii. -
Negatywne nastawienie do CRM
1. Wśród pracowników wciąż panuje przekonanie, iż system CRM jest narzędziem pomocnym przede wszystkim kadrze zarządzającej, mającym na celu śledzenia obowiązków wykonywanych przez etatowców. -
Branża gastronomiczna
Koordynowanie siecią lokali gastronomicznych wymaga zinformatyzowanego systemu, który pozwoli na zdalną kontrolę zachodzących procesów, niezależnie od położenia geograficznego. Takim systemem jest CRM7. -
Branża sanitarna
Dopasowana oferta oraz wysokiej jakości obsługa klienta zapewniają firmie silną pozycję na rynku oraz wiarygodność. Dedykowany system CRM7 dla branży sanitarnej wspiera kompleksowe zarządzanie relacjami z klientem, a także pozwala na monitorowanie procesów zachodzących w przedsiębiorstwie. -
Branża technologiczna
Stały rozwój firm branży technologicznej oraz wdrażanie nowych produktów w dużej mierze zależy od obranej strategii zarządzania przedsiębiorstwem. Samo zatrudnienie najlepszych inżynierów oraz wspieranie się wysokiej jakości marketingiem nie da gwarancji sukcesu. W koordynowaniu pracy i kontroli finansowej spółki pomoże skorzystanie z CRM7 - zaawansowanego produktu technlogicznego, również z branży IT. -
Branża hotelarska
Nieskuteczna strategia marketingowa może przełożyć się na niewielką liczbę pozyskanych klientów - nawet, gdy oferta jest bardzo konkurencyjna. Przygotowanie dobrej usługi, hotelarskiej i skierowanie jej do właściwego odbiorcy wymaga dużego nakładu pracy oraz odpowiednich narzędzi.
<< poprzednia 22 23 24 25 26 27 28 29 30 następna >>