Wyniki wyszukiwania
-
Branża turystyczna
W dobie globalizacji oczekiwania Klientów wciąż rosną, zwłaszcza w branży hotelarskiej i turystycznej. Firmy nie mogą już polegać na tradycyjnych strategiach marketingowych, gdyż te nie przynoszą wymiernych skutków. Branża powinna skupić się na Customer Relationship Management, czyli obszarze zarządzania relacjami z Klientem. -
Branża finansowa
Rynek finansowy jest jak żaden inny napędzany technologią, przez co stanowi jednego z największych nabywców rozwiązań klasy CRM. Automatyzacja procesów, za którą w głównej mierze odpowiadają systemy do zarządzania relacjami z Klientem, umożliwia branży finansowej oferowanie lepszych usług dla klientów poprzez dostarczanie spersonalizowanych rozwiązań z zakresu finansów i zarządzania. -
Branża prawnicza
Profesje związane z działalnością prawną opierają się przede wszystkim na wypracowaniu odpowiednich relacji z Klientem. Systemy CRM są zatem aktywem, w które wyposażona powinna być każda kancelaria adwokacka, dbająca o stworzenie z usługobiorcą trwałego, zyskownego związku biznesowego. -
Branża motoryzacyjna
Podstawą skutecznego zarządzania relacjami z klientami w branży motoryzacyjnej jest oczywiście wysoka jakość produktów wchodzących w skład oferty ale niemniejsze znaczenie ma budowanie lojalności wśród Klientów. -
Branża kosmetyczna
Podstawą skutecznego zarządzania relacjami z klientami w branży kosmetycznej jest budowanie lojalności wśród usługobiorców oraz terminowość. Narzędzia klasy CRM znacznie zwiększają możliwość profesjonalnej obsługi Klientów, skłaniając ich do powrotu w przyszłości. -
Security
Aby sprostać wymaganiom Klientów, firmy z branży ochrony muszą pogodzić wysoki standard usług ze zgodnością z przepisami i zadbać przy tym o zadowalające wyniki finansowe. Pomocą w osiągnięciu tych celów jest korzystanie z dedykowanego systemu *CRM dla branży ochrony*. -
Przemysł
W przedsiębiorstwach przemysłowych podejmowane działania wymagają odpowiedniego zaplanowania i wykonania. Narzędziem, które może sprostać rozbudowanym potrzebom tego sektora, jest dedykowany system *CRM dla przemysłu*. -
Branża medyczna
Rozwiązanie CRM dedykowane służbie zdrowia, producentom urządzeń medycznych i firmom farmaceutycznym, powinno obejmować swoim działaniem wizję, strategię obsługi i segmentację klientów, organizacyjne aspekty współpracy działów przedsiębiorstwa, a przy tym udostępniać narzędzia, które umożliwiają zrozumienie doświadczeń klientów. -
Branża reklamowa
Agencje reklamowe różnej wielkości często otrzymują tak wiele nowych przesłanek handlowych, że właściwe zarządzanie informacją bez korzystania z operacyjnych i analitycznych możliwości zewnętrznego oprogramowania, może okazać się trudne. Wtedy z pomocą przychodzi *CRM dla agencji marketingowej.* -
Logistyka
Bez narzędzia, które zautomatyzuje cykl obsługi w branży TSL, osiągnięcie konkurencyjnej pozycji na rynku wydaje się niemożliwe.
<< poprzednia 15 16 17 18 19 20 21 22 23 następna >>