CRM7

Integracja danych o Kliencie
w jednym systemie

Wyniki wyszukiwania

  • Branża turystyczna

    W dobie globalizacji oczekiwania Klientów wciąż rosną, zwłaszcza w branży hotelarskiej i turystycznej. Firmy nie mogą już polegać na tradycyjnych strategiach marketingowych, gdyż te nie przynoszą wymiernych skutków. Branża powinna skupić się na Customer Relationship Management, czyli obszarze zarządzania relacjami z Klientem.

    czytaj więcej »

  • Branża finansowa

    Rynek finansowy jest jak żaden inny napędzany technologią, przez co stanowi jednego z największych nabywców rozwiązań klasy CRM. Automatyzacja procesów, za którą w głównej mierze odpowiadają systemy do zarządzania relacjami z Klientem, umożliwia branży finansowej oferowanie lepszych usług dla klientów poprzez dostarczanie spersonalizowanych rozwiązań z zakresu finansów i zarządzania.

    czytaj więcej »

  • Branża prawnicza

    Profesje związane z działalnością prawną opierają się przede wszystkim na wypracowaniu odpowiednich relacji z Klientem. Systemy CRM są zatem aktywem, w które wyposażona powinna być każda kancelaria adwokacka, dbająca o stworzenie z usługobiorcą trwałego, zyskownego związku biznesowego.

    czytaj więcej »

  • Branża motoryzacyjna

    Podstawą skutecznego zarządzania relacjami z klientami w branży motoryzacyjnej jest oczywiście wysoka jakość produktów wchodzących w skład oferty ale niemniejsze znaczenie ma budowanie lojalności wśród Klientów.

    czytaj więcej »

  • Branża kosmetyczna

    Podstawą skutecznego zarządzania relacjami z klientami w branży kosmetycznej jest budowanie lojalności wśród usługobiorców oraz terminowość. Narzędzia klasy CRM znacznie zwiększają możliwość profesjonalnej obsługi Klientów, skłaniając ich do powrotu w przyszłości.

    czytaj więcej »

  • Security

    Aby sprostać wymaganiom Klientów, firmy z branży ochrony muszą pogodzić wysoki standard usług ze zgodnością z przepisami i zadbać przy tym o zadowalające wyniki finansowe. Pomocą w osiągnięciu tych celów jest korzystanie z dedykowanego systemu *CRM dla branży ochrony*.

    czytaj więcej »

  • Przemysł

    W przedsiębiorstwach przemysłowych podejmowane działania wymagają odpowiedniego zaplanowania i wykonania. Narzędziem, które może sprostać rozbudowanym potrzebom tego sektora, jest dedykowany system *CRM dla przemysłu*.

    czytaj więcej »

  • Branża medyczna

    Rozwiązanie CRM dedykowane służbie zdrowia, producentom urządzeń medycznych i firmom farmaceutycznym, powinno obejmować swoim działaniem wizję, strategię obsługi i segmentację klientów, organizacyjne aspekty współpracy działów przedsiębiorstwa, a przy tym udostępniać narzędzia, które umożliwiają zrozumienie doświadczeń klientów.

    czytaj więcej »

  • Branża reklamowa

    Agencje reklamowe różnej wielkości często otrzymują tak wiele nowych przesłanek handlowych, że właściwe zarządzanie informacją bez korzystania z operacyjnych i analitycznych możliwości zewnętrznego oprogramowania, może okazać się trudne. Wtedy z pomocą przychodzi *CRM dla agencji marketingowej.*

    czytaj więcej »

  • Logistyka

    Bez narzędzia, które zautomatyzuje cykl obsługi w branży TSL, osiągnięcie konkurencyjnej pozycji na rynku wydaje się niemożliwe.

    czytaj więcej »

 

<< poprzednia     15 16 17 18 19 20 21 22 23     następna >>

 
 
Zobacz więcej

Nasi klienci

 

Wyślij zapytanie

 

Konfigurator CRM

LUB WYBIERZ SAMODZIELNIE
FUNKCJONALNOŚCI CRM

Skonfiguruj CRM

Dołącz do grona naszych Klientów: