CRM dla branż - funkcjonalności dopasowane do Twojej firmy
CRM dla logistyki
Bez narzędzia, które zautomatyzuje cykl obsługi w branży TSL, osiągnięcie konkurencyjnej pozycji na rynku wydaje się niemożliwe.
Jesteśmy doświadczonym dostawcą autorskiego systemu CRM7 w branży logistycznej. Dwukrotnie zdobyliśmy tytuł „Najlepszego dostawcy IT dla przemysłu w kategorii CRM”, m.in. dzięki wdrożeniu w Grupie Raben oraz Fracht FWO Polska. Wdrożenie CRM7 w Grupie Raben uznano również jednym z "10 najciekawszych wdrożeń CRM w Polsce".
Z CRM7 korzystają: Grupa Raben, DSV, Fracht FWO Polska, JAS FBG.
Dowiedz się więcejCRM dla branży ochrony
Aby sprostać wymaganiom Klientów, firmy z branży ochrony muszą pogodzić wysoki standard usług ze zgodnością z przepisami i zadbać przy tym o zadowalające wyniki finansowe. Pomocą w osiągnięciu tych celów jest korzystanie z dedykowanego systemu CRM dla branży ochrony.
Z CRM7 korzystają: Grupa Hunters, Red Point Security, DGP Dorozbud.
Dowiedz się więcejCRM dla przemysłu
W przedsiębiorstwach przemysłowych podejmowane działania wymagają odpowiedniego zaplanowania i wykonania. Narzędziem, które może sprostać rozbudowanym potrzebom tego sektora, jest dedykowany system CRM dla przemysłu.
Jesteśmy doświadczonym dostawcą CRM dla branży przemysłowej. Dwukrotnie zdobyliśmy tytuł „Najlepszego dostawcy IT dla przemysłu w kategorii CRM” (2013, 2008). Jesteśmy również finalistą prestiżowego konkursu CEE Manufacturing Excellence Awards 2013 w kat. dostawca Roku IT.
Z CRM7 korzystają: Aquaform, Bosch Rexroth, Fakro, Grupa Raben, DSV
Dowiedz się więcejCRM dla branży medycznej
Rozwiązanie CRM dedykowane służbie zdrowia, producentom urządzeń medycznych i firmom farmaceutycznym, powinno obejmować swoim działaniem wizję, strategię obsługi i segmentację klientów, organizacyjne aspekty współpracy działów przedsiębiorstwa, a przy tym udostępniać narzędzia, które umożliwiają zrozumienie doświadczeń klientów.
Z CRM7 korzystają: CID Lines, Candela, Metrum Cryoflex.
Dowiedz się więcejCRM dla agencji reklamowej
Agencje reklamowe różnej wielkości często otrzymują tak wiele nowych przesłanek handlowych, że właściwe zarządzanie informacją bez korzystania z operacyjnych i analitycznych możliwości zewnętrznego oprogramowania, może okazać się trudne. Wtedy z pomocą przychodzi CRM dla agencji marketingowej.
Z CRM7 korzystają: TDM, PrintSystems, CzteryCzwarte, 4People.
Dowiedz się więcejCRM dla branży szkoleniowej
System CRM przeznaczony dla branży szkoleniowej lub agencji pracy powinien zawierać funkcjonalności umożliwiające zarządzanie informacją o aplikujących kandydatach, wysyłkę spersonalizowanej korespondencji seryjnej, jak i moduł do organizacji szkoleń. Umożliwia to zarządzanie niezbędnymi danymi dotyczącymi wnioskodawców i klientów.
Z CRM7 korzystają: Timework, Francuska Izba Przemysłowo-Handlowa w Polsce, Heart24, Fundacja Krzyżowa dla Porozumienia Europejskiego.
Dowiedz się więcejCRM dla branży telekomunikacyjnej
Rynek telekomunikacyjny jest jednym z najszybciej rozwijających się obecnie rynków. Aby być bardziej wydajnym i mieć większy wpływ na budowanie lojalności, firma telekomunikacyjna powinna koncentrować się na tworzeniu wielokanałowej obsługi klienta z konsekwentnie obsługiwanymi procesami biznesowymi przy wykorzystaniu CRM.
System CRM7 podlega pełnej integracji z centralami telefonicznymi firmy Slican.
Dowiedz się więcejCRM dla branży turystycznej
W dobie globalizacji oczekiwania Klientów wciąż rosną, zwłaszcza w branży hotelarskiej i turystycznej. Firmy nie mogą już polegać na tradycyjnych strategiach marketingowych, gdyż te nie przynoszą wymiernych skutków. Branża powinna skupić się na Customer Relationship Management, czyli obszarze zarządzania relacjami z Klientem.
Z CRM7 korzystają: Heart24, Fundacja Krzyżowa dla Porozumienia Europejskiego, Politański Transport.
Dowiedz się więcejCRM dla branży finansowej
Rynek finansowy jest jak żaden inny napędzany technologią, przez co stanowi jednego z największych nabywców rozwiązań klasy CRM. Automatyzacja procesów, za którą w głównej mierze odpowiadają systemy do zarządzania relacjami z Klientem, umożliwia branży finansowej oferowanie lepszych usług dla klientów poprzez dostarczanie spersonalizowanych rozwiązań z zakresu finansów i zarządzania.
Z CRM7 korzysta GetinLeasing.
Dowiedz się więcejCRM dla branży prawniczej
Profesje związane z działalnością prawną opierają się przede wszystkim na wypracowaniu odpowiednich relacji z Klientem. Systemy CRM są zatem aktywem, w które wyposażona powinna być każda kancelaria adwokacka, dbająca o stworzenie z usługobiorcą trwałego, zyskownego związku biznesowego.
System CRM7 umożliwia profesjonalne zarządzanie wiedzą o klientach kancelarii.
Dowiedz się więcejCRM dla branży motoryzacyjnej
Podstawą skutecznego zarządzania relacjami z klientami w branży motoryzacyjnej jest oczywiście wysoka jakość produktów wchodzących w skład oferty ale niemniejsze znaczenie ma budowanie lojalności wśród Klientów.
Z systemu CRM7 korzystają: JMK, Lux-Truck, Data System Group, Markgum.
Dowiedz się więcejCRM dla branży kosmetycznej
Podstawą skutecznego zarządzania relacjami z klientami w branży kosmetycznej jest budowanie lojalności wśród usługobiorców oraz terminowość. Narzędzia klasy CRM znacznie zwiększają możliwość profesjonalnej obsługi Klientów, skłaniając ich do powrotu w przyszłości.
System CRM7 umożliwia pełną integrację z formularzami online oraz pocztą elektroniczną.
Dowiedz się więcejCRM dla branży rolniczej
Rolnictwo intensywne, które stosuje wysoko rozwinięte maszyny, techniki uprawy i hodowli, potrzebuje równie wydajnego systemu zarządzania relacjami z klientami. Wdrożenie oprogramowania klasy CRM pozwoli na bardziej efektywną pracę przedsiębiorstwa oraz osiągnięcie lepszych wyników sprzedażowych.
System CRM7 umożliwia pełną integrację z formularzami online oraz pocztą elektroniczną.
Dowiedz się więcejCRM dla branży zbrojeniowej
Przeprowadzone analizy pozwoliły na dedykację systemu CRM7 branży zbrojeniowej. Dopracowane moduły umożliwiają m.in. kontrolę zasobów firmowych, zarządzanie dokumentacją i koordynację procesów sprzedażowych.
System CRM7 podlega pełnej integracji z centralami telefonicznymi firmy Slican.
Dowiedz się więcejCRM dla branży meblarskiej
Branża meblarska posiada rozbudowaną sieć sprzedaży oraz liczny krąg klientów, dlatego potrzebuje zintegrowanego systemu, który pozwoli na sprawne zarządzanie procesami zachodzącymi w firmie. Meblarstwo jest jedną ze specjalizacji, która potrzebuje wręcz rozwiązania klasy CRM.
Dowiedz się więcej
CRM dla branży budowlanej
Dedykowany CRM7 dla branży budowlanej zawiera specjalnie wyselekcjonowane segmenty w oparciu o przeprowadzoną analizę potrzeb firm. Jest to nowoczesny program dla firm budowlanych. Sprawdza się w priorytetowych zadaniach, takich jak: zarządzanie geograficznie rozmieszczonymi placówkami, sprzedaż, monitorowanie czy raportowanie.
Dowiedz się więcejCRM dla agencji ubezpieczeniowej
Zorientowanie na klienta nie ogranicza się jedynie do dobrze przeprowadzonej akcji marketingowej. W dobie konkurencji firm, potrzeba nie tylko strategii, ale też nowoczesnych rozwiązań. Dlatego też, powstał dedykowany system CRM7 dla branży ubezpieczeniowej.
Dowiedz się więcejCRM dla branży nieruchomości
Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami to m.in. kojarzenie stron przy transakcjach takich jak: sprzedaż, wynajem, kupno czy zamiana. Wymóg sporządzania i przechowywania obszernej dokumentacji, wręcz wymusza na firmie wdrożenia odpowiedniego oprogramowania. Dlatego powstał dedykowany system CRM dla branży nieruchomości.
Dowiedz się więcej
CRM dla branży muzycznej
Rynek muzyczny oferuje szeroki zakres produktów. Wraz z rozwojem firm produkcyjnych, serwisowanych, a także agencji koncertowych, wzrosło zapotrzebowanie na oprogramowania, które mogą wspomóc zarządzanie przedsiębiorstwem.
System CRM7 umożliwia pełną integrację z formularzami online oraz pocztą elektroniczną.
Dowiedz się więcejCRM dla Call Center
Obsługa masowych kontaktów z klientami wymaga współpracy wielu systemów informatycznych. Dzięki pełnej integracji z zewnętrznym oprogramowaniem, CRM7 jest idealnym narzędziem do zwiększenia wydajności Call Center.
System CRM7 podlega pełnej integracji z centralami telefonicznymi firmy Slican.
Dowiedz się więcej
CRM dla transportu publicznego
Niezawodna komunikacja jest kluczem do sukcesu w branży transportu publicznego. Zarządzanie sporym zasobem pracowników, środków transportu, a także rozkładem jazdy jest niemożliwe bez pomocy w postaci nowoczesnego oprogramowania. Dedykowany system CRM7 dla transportu zbiorowego to idealne rozwiązanie, które wspiera wszelkie procesy zachodzące w przedsiębiorstwie.
Dowiedz się więcej
CRM dla zakładów komunalnych
Zakłady oczyszczania miasta są nieodłącznym elementem funkcjonowania aglomeracji. Muszą być sprawnie administrowane - zarówno, jeśli chodzi o obieg dokumentacji, jak i zarządzanie flotą pojazdów komunalnych. Dedykowany system dla zakładów komunalnych jest idealnym rozwiązaniem na koordynowanie prac tego rodzaju przedsiębiorstwa.
Dowiedz się więcejCRM dla sklepów internetowych
Handel elektroniczny zyskał sobie dużą popularność z uwagi na wygodę kupowania. Jednakże zarządzanie sklepem internetowym jest tak samo wymagająca pracą, jak w przypadku tradycyjnych punktów sprzedaży. System informatyczny, który da możliwość koordynowania wieloma czynnościami z poziomu przeglądarki internetowej, pozwoli usprawnić kontakt z klientem oraz zautomatyzuje wiele czynności.
Dowiedz się więcejCRM dla branży sanitarnej
Dopasowana oferta oraz wysokiej jakości obsługa klienta zapewniają firmie silną pozycję na rynku oraz wiarygodność. Dedykowany system CRM7 dla branży sanitarnej wspiera kompleksowe zarządzanie relacjami z klientem, a także pozwala na monitorowanie procesów zachodzących w przedsiębiorstwie.
Dowiedz się więcejCRM dla branży technologicznej
Stały rozwój firm branży technologicznej oraz wdrażanie nowych produktów w dużej mierze zależy od obranej strategii zarządzania przedsiębiorstwem. Samo zatrudnienie najlepszych inżynierów oraz wspieranie się wysokiej jakości marketingiem nie da gwarancji sukcesu. W koordynowaniu pracy i kontroli finansowej spółki pomoże skorzystanie z CRM7 - zaawansowanego produktu technlogicznego, również z branży IT.
Dowiedz się więcejCRM dla branży hotelarskiej
Nieskuteczna strategia marketingowa może przełożyć się na niewielką liczbę pozyskanych klientów - nawet, gdy oferta jest bardzo konkurencyjna. Przygotowanie dobrej usługi, hotelarskiej i skierowanie jej do właściwego odbiorcy wymaga dużego nakładu pracy oraz odpowiednich narzędzi.
Z CRM7 korzystają: Heart24, Fundacja Krzyżowa dla Porozumienia Europejskiego, Politański Transport.
Dowiedz się więcej